Dacia Sandreo nu ook in Marokko gebouwd.

Plaats reactie
blikkie

Dacia Sandreo nu ook in Marokko gebouwd.

Ongelezen bericht door blikkie » 14 apr 2013 11:41

Ja mensen wat ben ik blij dat de dacia Sandero nu ook uit Marokko geimporteerd gaat worden, dan zal de levertijd hoogs waarschijnlijk korter worden,
het zit namelijk zo: ik heb mijn Dacia Sandero Stepway 12 maart besteld bij Arends in Amsterdam West.
Waar mij in eertse instantie werdt verteld dat deze ongeveer een levertijd heeft van 8 tot 10 weken.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaar nu komt het. In een brief die ik van de week ontving stond een andere (Waarschijnlijke lever datum) rond week 31. :114:
Dat is geen 8 tot 10 weken maar Schrik niet25 weken.
En als reden wordt er aangegeven dat op dit moment de fabriek in Romenie de aanvraag niet kan bij houden.
Als je de berichten leest over de verkopen van auto in europa dan blijkt alleen de Dacia in de verkoop te zijn gestegen.
Das een goed :109: teken voor de verkoop maar een slecht :101: teken voor de leveringen.
De verkoper heeft mij beloofd er achter aan te gaan, en te proberen om mijn Stepway eerder hier naar toe te krijgen, gelukkig heb ik er geen trekhaak onder laten zetten[ dan wordt de levertijd nog langer]
Ik heb besteld: Dacia Sandero StepwayII Lauréate compleet met reserve wiel, navigate kaart europa. Kleur Blauw.
En nu maar geduld en blijven wachten, en heel waarschijnlijk nog één keer met de oude stepway op vakantie naar Frankrijk. :drive:

Domi1963

Re: Dacia Sandreo nu ook in Marokko gebouwd.

Ongelezen bericht door Domi1963 » 14 apr 2013 15:29

Tja,toen de fabrieken getekend en gebouwd werden,had men nooit durven denken dat de verkoop van Dacia zo zou aanslaan. Ze zitten in Pitesti al aan een hogere capaciteit dan oorspronkelijk gepland. Daarvoor werd er onlangs ook nog gestaakt in de Roemeense fabriek. Doch volgens ik las is de Marokaanse site nog aannemelijk uitbreidbaar... Maar door dat Renault (Goshn) de touwtjes in handen heeft beslissen zij hier over en gaan ze Dacia dan ook nooit boven Renault verheffen... ;)
:arrow: Dacia Duster "New Prestige" 4x2-1.5 dCi 110 in Gris Olive. :arrow:

Plaats reactie