Mafait Almere.

Hier kunnen de slechte ervaringen geplaatst worden die men heeft met zijn of haar Daciadealer
Plaats reactie
jdisloo

Mafait Almere.

Ongelezen bericht door jdisloo » 05 feb 2011 20:37

Hallo beste Daciasten,
Als er een dealer is die de klant niet serieus neemt dan is het wel Mafait in Almere.
Ik ben er nu twee keer geweest de eerste keer moest ik goed zoeken naar een verkoper, en geen dacia MCV te vinden.
Bij navraag aan de verkoper die ergens achter ze computer vandaan moest halen, waar deze nieuwe Dacia logan MCV zou staan werd er gezegt dat er boven een stond bij de occasions. Boven aangekomen stond er een oude MCV. Daar gevraagd waar het nieuwe model stond werd er gezegdt dat die er niet was en ze wisten ook niet wanneer er een binnen zou komen. Mischien een folder nee helaas ook niet aanwezig. en de verkoper liep weg.
Ik twijfelde of ze wel een Dacia Dealer waren, maar er hing wel een vlag buiten van Dacia, een geval van jammer dus.
Een paar maanden later toch maar weer eens kijken of ze inmiddels een Dacia Duster hadden staan wilde wel een proefrit maken, maar helaas nog steeds geen Dacia aanwezig ook geen verkoper trouwens kon dus ook niets vragen. Gekeken bij de folders mischien daar wat liggen maar helaas die waren net zo spoorloos als de verkopers. Behalve boven bij de occasions stond nog steeds die oude MCV.
Ik vond het als asspirant koper het een rommelig geheel, en heel onverzorgt en ongeintresseerd personeel.
Zal daar ook niet meer komen zelfs niet voor een folder die ze toch niet hebben.
met vriendelijke groet van een teleur gestelde asspirant koper.
Dacia Duster Laurate 1.6-16V LPG3. Bruin Cajun[url] http://www.autoverbruik.nl

El Sandero

Re: Mafait Almere.

Ongelezen bericht door El Sandero » 14 feb 2011 13:41

Het is een officiële dealer, zegt http://www.dacia.nl. Misschien zou je er eens een e-mailtje of telefoontje naar Dacia Nederland aan kunnen wagen?
Afbeelding Zorro = New Sandero 0.9 Tce Laureate

Plaats reactie